مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:212023-12-03سياسي

پیشرفت 44 درصدی جهاد آبرسانی در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در نشستی با حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان و فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، روند اجرای پروژه جهاد آبرسانی با پیشرفت 44 درصدی در استان اصفهان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تقدیر از سپاه، استانداری و راهداری استان در اجرای پروژه جهاد آبرسانی اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت 44 درصدی در استان اصفهان در حال پیشرفت است که بالاتر از میانگین کشوری است و ادامه اجرای آن نیازمند کار و همت جهادی است.

  وی با تاکید بر تسهیل در فرآیند ارسال و پرداخت صورت وضعیت ها افزود: این پروژه در شهرستان نایین نسبت به شهرستان های سمیرم و فریدونشهر به دلیل اقلیم و شرایط آب و هوایی با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است و امیدواریم با مساعد شدن هوا، اجرای این پروژه در 2 شهرستان دیگر سرعت بیشتری به خود گیرد.

  اکبریان با لزوم برطرف شدن مشکل وجود معارضان در مسیر اجرای این پروژه، به جزییات پیشرفت آن اشاره و بیان کرد: با اجرای طرح جهاد آبرسانی در 3 شهرستان استان اصفهان بیش از 21 هزار نفر از آبرسانی پایدار بهره مند می شوند و از مجموع 361 کیلومتر لوله گذاری برآورد شده، تاکنون در این سه شهرستان 130 کیلومتر لوله گذاری اجرا شده و از 10 هزار متر مکعب مخزن که در این طرح اجرا خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 44 درصدی جهاد آبرسانی در اصفهان

پیشرفت 44 درصدی جهاد آبرسانی در اصفهان