مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-16اقتصادي

اهمیت تحقیق و پژوهش در صنعت بانکداری


مدیرعامل بانک رفاه کارگران اهمیت تحقیق و پژوهش در صنعت بانکداری را تشریح کرد.

- دکتر اسماعیل للـه گانی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه که با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن 17 شهریور این وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه در محیط رقابتی صنعت بانکداری، تحقیق و پژوهش نقش تعیین کننده ای در موفقیت بانک ها دارد، تصریح کرد: با توجه به رشد سریع تکنولوژی و توسعه روزافزون فناوری اطلاعات، خواسته های مشتریان بانک ها نیز تغییر یافته و خواستار خدمات نوین و سرویس های متنوع بانکی هستند.

بدون شک در این شرایط بانک هایی می توانند سهم بازار خود را ارتقاء بخشند که توجه ویژه ای به مقوله پژوهش و اهمیت این مقوله در طراحی خدمات و محصولات داشته باشند.

  وی افزود: امروز صنعت بانکداری از شیوه سنتی و دستی خارج شده و به سمت بانکداری باز سوق پیدا کرده است و در این شرایط مشتریان بانک ها نیز کاملا هوشمند عمل می کنند.

دکتر للـه گانی  افزود: بدون شک شناخت نیازهای مشتریان و طراحی و معرفی محصولات و خدمات برای آنها از طریق مقوله تحقیق و پژوهش حاصل می شود و بر این اساس بانک های موفق بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تحقیق و پژوهش در صنعت بانکداری

اهمیت تحقیق و پژوهش در صنعت بانکداری