مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-29اقتصادي

هزینه 483 میلیارد ریال اعتبار برای ایروبی اسکله هفت تیر چابهار


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: 483 میلیارد ریال برای لایروبی اسکله هفت تیر چابهار در حال هزینه است که با برآورد عملیات های هیدروگرافی در مدت اجرای این طرح و بویه گذاری تا 700 میلیارد ریال پیش بینی می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: 483 میلیارد ریال برای لایروبی اسکله هفت تیر چابهار در حال هزینه است که با برآورد عملیات های هیدروگرافی در مدت اجرای این طرح و بویه گذاری تا 700 میلیارد ریال پیش بینی می شود.

قاسم عسکری نسب در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح شیلاتی، اشتغالزایی 30 درصد از نیروهای بومی سیستان و بلوچستان را در پی خواهد داشت.

وی افزود: مدت این قرارداد 18 ماه است که در این بخش از عملیات، کانال دسترسی اسکله صیادی هفت تیر به عمق چهار متر لایروبی شده و حجم 40 هزار مترمکعب گل و لای با استفاده از شناور لایروب و 2 شناور اسپیلت بارج بصورت بیل و بارج، لایروبی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با انجام این عملیات ایمنی مناسبی برای تردد شناوران صیادی فراهم خواهد شد بیان کرد: عملیات اجرایی فاز نخست این طرح از مهرماه و با حضور استاندار آغاز شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مقدار طول لایروبی پای اسکله 256 متر، عرض کانال لایروبی 70 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 483 میلیارد ریال اعتبار برای ایروبی اسکله هفت تیر چابهار

هزینه 483 میلیارد ریال اعتبار برای ایروبی اسکله هفت تیر چابهار