مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-01سياسي

دولت از ظرفیت های لرستان در جهت کاهش بیکاری استفاده کند


امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم لرستان انتظار ندارند مسئله بیکاری ظرف چند ماه یا یکسال رفع شود، گفت: انتظار می رود از ظرفیت های استان در جهت کاهش بیکاری استفاده بیشتری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه مردم استان انتظار ندارند مسئله بیکاری ظرف چند ماه یا یکسال رفع شود، اظهار کرد: اما انتظار می رود از ظرفیت های لرستان در جهت کاهش بیکاری استفاده بیشتری بشود، به عنوان نمونه از رییس بنیاد شهید کشور انتظار داریم با استفاده از ظرفیت های استان زمینه اشتغال هزاران نفر از جامعه هدف بنیاد شهید در استان فراهم شود.

وی بیان کرد: در واقع انتظار می رود با سرمایه گذاری در استان در باقیمانده عمر دولت در راستای رفع بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران گام های اساسی بردارند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان مبنی بر وجود دو دستگی در فضای مجازی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: در فضای مجازی جدا کردن مردم تحت عناوینی طرفداران این و آن جای گله دارد، کسانی که دین و مبانی انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند، با هر اختلاف سلیقه برادر شما هستند و نباید دودستگی ایجاد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از ظرفیت های لرستان در جهت کاهش بیکاری استفاده کند

دولت از ظرفیت های لرستان در جهت کاهش بیکاری استفاده کند