مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-14سياسي

حسینی بوشهری: حضرت فاطمه(س) معیار حق و باطل است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید برای شناختن اهل بیت(ع) اهتمام بورزیم، گفت: حضرت فاطمه (س) معیار حق و باطل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امشب در جمع مردم بخش امام حسن، اظهار داشت: همه مردم ما به دلیل ارادتی که به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارند در ایامی که قرار گرفته ایم عزادار هستند و این سوگ فقط مربوط به فرزندان صدیقه طاهره فاطمه زهرا(علیها السلام) نمی باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه مسائل غم انگیزی که این روزها در بخشی از جهان (فلسطین) رخ می دهد بسیار ناراحت کننده است، گفت: در زمانه ای زندگی می کنیم که اشرار عالم نخستین قبله مسلمانان، مسجد الاقصی را نشانه گرفته اند و خود را ملت برتر می دانند و مانند آب خوردن، زنان و کودکان را به طور وحشیانه ای قتل عام می کنند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب اشغالگر قدس حتی به مراکز درمانی و بیمارستان ها هم رحم نکرده اند و این اقدامات وحشیانه گوش فلک را کر کرده است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه هر مَوَدَّتی در آن محبت است اما هر محبتی الزاما همراه با مَوَدَّت نیست، عنوان کرد: وقتی سخن از مودت به میان می آید به معنای دوست داشتن اهل بیت(ع) همراه با اطاعت و پیروی کردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی بوشهری: حضرت فاطمه(س) معیار حق و باطل است

حسینی بوشهری: حضرت فاطمه(س) معیار حق و باطل است