مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-12سياسي

استاندار قم درگذشت آیت الله حاج سیدعلی موحد ابطحی (ره) را تسلیت گفت


استاندار قم در پیامی، درگذشت آیت الله حاج سید علی موحد ابطحی از فقها و مفسران حوزه علمیه را تسلیت گفت.

- استاندار قم درگذشت آیت الله حاج سیدعلی موحد ابطحی (ره) را تسلیت گفت ایسنا/قم استاندار قم در پیامی، درگذشت آیت الله حاج سید علی موحد ابطحی از فقها و مفسران حوزه علمیه را تسلیت گفت.

سید محمد آقامیری استاندار قم به مناسبت درگذشت آیت الله حاج سید علی موحد ابطحی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اذا مات العالم ثُلٌمَ فی الاسلام ثُلمهً لا یسٌدها شیء ارتحال عالم فرزانه، حضرت آیت الله حاج سیّد علی موحّد ابطحی رضوان الله تعالی علیه ، موجب تأثر و تألم گردید.

آن فقیه مفّسر و محدّث محقّق و از مفاخر حوزه های علمیه قم و اصفهان، عمری را با عزت و سربلندی، در راه تبلیغ دین، نشر معارف و آموزه های حقه شیعی و تألیف کتب دینی سپری کرد و در این راه پر افتخار، منشاء آثار و خدمات ماندگار و ارزشمندی شد.

اینجانب رحلت این عالم بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(روحی و ارواحنا له الفداء)، رهبر معظّم انقلاب اسلامی(مدّظلّه العالی)، مراجع عظام، حوزه های معزز علمیه، بیت مکرم و عموم شاگردان و دوستداران آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن عالم ربانی، علّو درجات و غفران واسعه و برای بیت مکرم و سایر بازماندگان مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم درگذشت آیت الله حاج سیدعلی موحد ابطحی (ره) را تسلیت گفت

استاندار قم درگذشت آیت الله حاج سیدعلی موحد ابطحی (ره) را تسلیت گفت