مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-12اقتصادي

سیستم برق اضطراری دارای عملکرد موقت است


شاید در جریان نباشید ولی در واقع سیستم برق اضطراری یا همان ups توانایی تامین انرژی مورد نیاز تجهیزات برقی مد نظر شما را برای مدت محدودی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تبلیغات و آگهی خبرگزاری فارس از قزوین، شاید در جریان نباشید ولی درواقع سیستم برق اضطراری یا همان ups توانایی تامین انرژی مورد نیاز تجهیزات برقی مد نظر شما را برای مدت محدودی دارد، چون انرزی محدودی در اختیار این سیستم هست.

درواقع باتری که در این دستگاه کار گذاشته می شود توانایی محدودی در ذخیره و ارائه ی انرژی دارد، به همین خاطر شما نمی توانید از سیستم یو پی اس برای پشتیبانی طولانی مدت از سیستم ها و تجهیزات در صورت نبود برق استفاده کنید و باید میزان استفاده از انرژی باتری ها را کنترل کنید.

طول عمر باتری یو پی اس محدود است و بعد از مدتی باید به فکر خرید باتری جدید برای کار گذاشتن روی سیستم برق اضطراری باشید.

طول عمر این باتری در شرایط نرمال چیزی بین 3 تا 4 سال است و شما باید به صورت مرتب وضعیت سلامتش را تحت کنترل داشته باشید تا بتوانید زمان مناسب برای نصب باتری جدید بر روی دستگاه را تشخصی دهید.

چگونه بفهمم باتری یو پی اس صبا من نیاز به تعویض دارد؟ چندین علامت کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید تا مشخص کنید که آیا باتری یو پی اس شما به پایان عمر خود رسیده است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم برق اضطراری دارای عملکرد موقت است

سیستم برق اضطراری دارای عملکرد موقت است