مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-10اقتصادي

10 درصد بافت اردستان فرسوده است


با برآورد انجام شده بیش از 10 درصد از بافت کل شهر اردستان را که حدود 61 هکتار می شود، بافت فرسوده، قدیمی و ناکارآمد تشکیل داده است.

- ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: با برآورد انجام شده بیش از 10 درصد از بافت کل شهر اردستان را که حدود 61 هکتار می شود، بافت فرسوده، قدیمی و ناکارآمد تشکیل داده است.

معین مهدانیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حجم زیادی از شهر اردستان به بافت های فرسوده و قدیمی اختصاص دارد که بیشتر این بافت ها اماکنی هستند که یا خالی از سکنه به حال خود رها شده است و یا ساکنان آنها افراد سالمند و ناتوان مالی هستند که در محلات قدیمی ساکن هستند.

وی با اشاره به بسته های تشویقی شهرداری اردستان برای بهسازی و یا مرمت بافت های قدیمی، افزود: مالکان بافت های فرسوده می توانند برای بازسازی ملک های قدیمی و فرسوده خود به شهرداری مراجعه کنند و از تخفیف 50 درصدی تخریب و جمع آوری ضایعات بافت های فرسوده با ماشین آلات بهره مند شوند.

شهردار اردستان گفت: با برآورد انجام شده بیش از 10 درصد از محدوده کل شهر اردستان را که حدود 61 هکتار می شود بافت فرسوده و قدیمی تشکیل داده است.

بافت های فرسوده و قدیمی با وجود اینکه نما و سیمای شهر را تحت تأثیر قرار داده است، عبور و مرور ماشین های سواری در بافت های فرسوده به کندی صورت می گیرد و در زمان وقوع حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد بافت اردستان فرسوده است

10 درصد بافت اردستان فرسوده است