مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-12بين الملل

نهادهای حقوق بشری فلسطین خواستار توقف بازداشت خودسرانه اهالی غزه شدند


درپی به اسارت گرفتن غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی و عریان کردن آنها، نهادهای حقوق بشری فلسطین خواستار توقف این اقدام غیرانسانی از سوی صهیونیست ها شدند.

- درپی به اسارت گرفتن غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی و عریان کردن آنها، نهادهای حقوق بشری فلسطین خواستار توقف این اقدام غیرانسانی از سوی صهیونیست ها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه نهاد مستقل حقوق بشری مرکز حقوق بشر فلسطین ، مرکز المیزان و موسسه الحق ، در بیانیه ای مشترک خواستار پایان دادن به وضعیت نامشخص صدها اسیر فلسطینی اهل نوار غزه از جمله ده ها زن شدند که اخیرا توسط صهیونیست ها و در اقدامی خودسرانه به اسارت گرفته شده و به مکان نامشخصی منتقل شدند.

طبق گزارش الجزیره، این سه نهاد فلسطینی از نهادهای ذی ربط خواستند تا برای مشخص شدن سرنوشت و اسامی این اسرا مداخله کرده و از اعمال خشونت آمیز و شکنجه های انجام شده توسط صهیونیست ها در جریان عملیات های بازداشت خودسرانه در مناطق نبرد زمینی در نوار غزه جلوگیری کنند.

در این بیانیه با استناد به شهادت شاهدان عینی آمده است: نیروهای اشغالگر اسراییل چند روزی است که به بازداشت های دسته جمعی صدها نفر از ساکنان غیرنظامی، به ویژه ساکنان شمال غزه و شهر غزه، چه از خانه هایشان و چه از داخل پناهگاه ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای حقوق بشری فلسطین خواستار توقف بازداشت خودسرانه اهالی غزه شدند

نهادهای حقوق بشری فلسطین خواستار توقف بازداشت خودسرانه اهالی غزه شدند