مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-05بين الملل

شیوع «غیر عادی و نگران کننده» بیماری های گوارشی میان سربازان صهیونیست در غزه


روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارنوت» از بالا رفتن موارد مسمومیت غذایی و مشکلات گوارشی در میان صفوف سربازان رژیم صهیونیستی خبر داد.

- شیوع غیر عادی و نگران کننده بیماری های گوارشی میان سربازان صهیونیست در غزه روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت از بالا رفتن موارد مسمومیت غذایی و مشکلات گوارشی در میان صفوف سربازان رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آغاز عملیات طوفان الاقصی کمک های غذایی به ارتش رژیم صهیونیستی رسیده، اما به گفته پزشکان، نگهداری نامناسب و وسایل حمل و نقل و نحوه آماده سازی نامناسب باعث افزایش بیماری های گوارشی، اسهال شدید و تب بالا در میان سربازان این رژیم شده است.

براساس نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت ، تال بروش، مدیر بخش بیماری های گوارشی در بیمارستان أسوتا در أسدود گفت: اسهال در میان سربازان در جنوب و در محل استقرار آنها در مناطق مختلف و سپس در میان سربازانی که برای جنگ به غزه رفته اند، شیوع پیدا کرده است.

ما شیوع باکتری شیگلا را تشخیص دادیم که باعث اسهال خونی می شود و بیماری بسیار خطرناکی است که در میان سربازان رژیم صهیونیستی غزه شیوع یافته است.

وی در ادامه افزود، شیوع این بیماری ها بر وضعیت سربازان و روند عملیات های جنگی تاثیر گذاشته و در صورت سرایت باکتری در بین 10 سرباز تیپ پیاده نظام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع «غیر عادی و نگران کننده» بیماری های گوارشی میان سربازان صهیونیست در غزه

شیوع «غیر عادی و نگران کننده» بیماری های گوارشی میان سربازان صهیونیست در غزه