مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-14سياسي

سلول شماره 14 به مادرید رسید


ترجمه اسپانیایی کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان « سلول شماره 14» عصر روز چهارشنبه بیست و دوم آذرماه در سالن همایش های فرهنگی اسپاسیورونادا در مادرید رونمایی شد.

- ترجمه اسپانیایی کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سلول شماره 14 عصر روز چهارشنبه بیست و دوم آذرماه در سالن همایش های فرهنگی اسپاسیورونادا در مادرید رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این همایش که با حضور جمعی از دانشگاهیان و اصحاب رسانه و برخی از مقامات دولتی و سفرای کشورهای خارجی مقیم در مادرید حضور داشتند، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در پیامی سلول شماره 14 را کتابی دانست که الگوی عملی مبارزه حق و باطل را تبیین می کند و نقشه راهی برای آزادیخواهان جهان است.

دکتر زبیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید در این همایش با اشاره به شرایط تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کتاب سلول شماره 14 را بازخوانی اراده ای دانست که برای باورهای خود مبارزه می کند، زندان می رود، تبعید می شود، ترور می شود، به جبهه جنگ با دشمن می رود و همه مسیرها را از نمایندگی مجلس تا ریاست جمهوری و رهبری تجربه می کند و این همان توصیفی است که مؤسسه رند از او ارائه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلول شماره 14 به مادرید رسید

سلول شماره 14 به مادرید رسید