مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-10سياسي

علما و روحانیون کار مردم را در اسرع وقت انجام دهند


نماینده ولی فقیه در کردستان وظیفه اصلی جامعه روحانیت را ارتباط با مردم دانست و گفت: روحانیون و علما باید کار مردم را در اسرع وقت و بدون درنظر گرفتن زمان انجام دهند.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان وظیفه اصلی جامعه روحانیت را ارتباط با مردم دانست و گفت: روحانیون و علما باید کار مردم را در اسرع وقت و بدون درنظر گرفتن زمان انجام دهند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه گذشته در نشست عمومی شوراهای افتا استان کردستان، وظیفه اصلی جامعه روحانیت را ارتباط با مردم دانست و اظهار کرد: روحانیون و علما باید کار مردم را در اسرع وقت و بدون درنظر گرفتن زمان انجام دهند.

وی با اشاره به رفع اختلافات بین اعضای شورای افتای کردستان افزود: هر شهرستان و شهری باید بین اعضای خود جلسات مباحثه برگزار کند و در سایه این امر اختلافات را برطرف کند.

نمایند ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به ارتقا و حمایت از شورای افتا تأکید کرد و ادامه داد: دوام و ارتقای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با حمایت از علما و شورای افتا محقق می شود.

حجت الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه این نشست گفت: نظام پرداختی مرکز بزرگ اسلامی و دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت هدفمند شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما و روحانیون کار مردم را در اسرع وقت انجام دهند

علما و روحانیون کار مردم را در اسرع وقت انجام دهند