مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-11سياسي

عشق بازی به سبک دانشجویی در کلاس شهید خوشنام


عطر حضور یک میهمان گمنام، اما خوشنام در دانشگاه های شهرستان آمل،امروز، فضای علم آموزی را به سبک دانشجویی و عاشقانه هایی از جنس همراهی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل کرده بود.

- بار دیگر کوچه پس کوچه های شهر عطر و بوی شهدا گرفت، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار در قدرشناسی از شهدای گمنامی که با نام و نشان رفتند و خوشنام تر از همیشه بازگشتند تا بگویند در راه اسلام، به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل کرده و با نثار خون خود پشتیبان ولایت فقیه شدند تا به مملکتشان آسیبی نرسد و چه عاشقانه در راه دفاع از آب و خاک و ناموس ایران اسلامی جانفشانی کرده و به دیدار معبود شتافتند، حضور یافتند.

همزمان با ایام فاطمیه زهرا (س) بار دیگر پایتخت علویان عطر کربلا به خود گرفت.

همه آمده بودند تا بار دیگر ثابت کنند در خط شهدا هستند، حضور کودکان بر روی دوش پدران و نگاه های جذاب آنان به تابوت پهلوان عاشق دیدنی بود و مادران شهدای چشم انتظار نیز در میان جمعیت حضور داشتند.

مقصد، دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه فذا آمل، میعادگاه یکی از 13 شهیدگمنامی بود که پیکر مطهرشان برای تشییع و تدفین درایام فاطمیه در شهرهای مختلف مازندران، حال و هوای این منطقه را به گونه ای رقم زد که بهشتی دیگر برای این خطه از شمال به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق بازی به سبک دانشجویی در کلاس شهید خوشنام

عشق بازی به سبک دانشجویی در کلاس شهید خوشنام