مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-12سياسي

مردم از وضعیت سد معبر زنجان گلایه دارند


عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر گسترده بودن سد معبر در سطح شهر زنجان گفت: رفع این مشکل جرو حقوق عامه است و شهروندان از این وضعیت گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا که در سالن ولایت شورا برگزار شد،با تشریح اقدامات انجام شده در شهرداری زنجان در دوره مدیریت جدید اظهار کرد: بازگشایی پادگان، پروژه سبزه میدان، بوستان شهر، احداث بازارچه ها، سنگ فرش بازار و در کل زیباسازی محیط شهری اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با ابراز امیدواری برای به سرانجام رساندن پروژه های در دست اجرا از جمله بوستان شهر و پروژه شهیدان کریمی در موعد مقرر افزود: این امکانات باید طبق برنامه ریزی انجام شده در دسترس شهروندان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به سد معبر موجود در اقصی نقاط شهر اشاره و تاکید کرد: این سد معبرها آزاردهنده شده است.

وی با تاکید بر گسترده بودن سد معبر در سطح شهر زنجان گفت: رفع این مشکل جرو حقوق عامه است و شهروندان از این وضعیت گلایه دارند.

همچنین کاظم مجتهدی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان برخورد با دست فروشان و سد معبر توسط مغازه ها را دو مقوله جدا دانست و ادامه داد: نباید این دو گروه یکسان دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از وضعیت سد معبر زنجان گلایه دارند

مردم از وضعیت سد معبر زنجان گلایه دارند