مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-11سياسي

یاد و خاطره شهدا همواره زنده نگه داشته شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا بسیار ارزشمند و مورد توجه در دین مقدس اسلام است، گفت: یاد و خاطره شهدا همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا بسیار ارزشمند و مورد توجه در دین مقدس اسلام است، گفت: یاد و خاطره شهدا همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 20 آذر در بادواره 798 شهید انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی که در سالن امام علی ارومیه برگزار شد، بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کرد و ادامه داد: شهادت مقامی است که اوصیا و اولیای الهی همواره این مقام را مسالت داشتند و برگزاری یادواره شهدا تبعیت از اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی اظهار کرد: ما در سایه خون شهیدان این امنیت و آسایش فعلی را داریم و همگی در برابر خون ‏‏شهیدان مسئول هستیم.

‏ فرمانده انتطامی آذربایجان غربی نیز در این یادواره با بیان اینکه امروز منت دار خانواده شهدا هستیم، گفت: شهدا تمامیت وجود ما هستند و امنیت و آرامش فعلی را مدیون این شهدا هستیم.

سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه بر اساس نص صریح قرآن، شهدا زنده هستند و هر کجا هستیم در جوار خون شهدا هستیم، گفت: شهدا گره گشای بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد و خاطره شهدا همواره زنده نگه داشته شود

یاد و خاطره شهدا همواره زنده نگه داشته شود