مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-10اقتصادي

400 میلیارد تومان صرف آبادانی بخش فیروزآباد کرمانشاه شده است


مسئول بنیاد علوی در بخش فیروزآباد استان کرمانشاه از صرف اعتبار بیش از 400 میلیارد تومانی در بخش فیروزآباد طی سه سال گذشته خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار 175 میلیارد تومان آن توسط بنیاد علوی و مابقی بصورت مشارکتی از سوی دستگاه های دیگر استان جذب شده است.

- 400 میلیارد تومان صرف آبادانی بخش "فیروزآباد" کرمانشاه شده است ایسنا/کرمانشاه مسئول بنیاد علوی در بخش فیروزآباد استان کرمانشاه از صرف اعتبار بیش از 400 میلیارد تومانی در بخش فیروزآباد طی سه سال گذشته خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار 175 میلیارد تومان آن توسط بنیاد علوی و مابقی بصورت مشارکتی از سوی دستگاه های دیگر استان جذب شده است.

  حجت الاسلام سلیمی در نشست خبری امروز (19 آذر) با اشاره به شناسایی 70 منطقه هدف در سراسر کشور، گفت: بنیاد علوی در این 70 منطقه محروم کار محرومیت زدایی را پیگیری می کند.

وی تصریح کرد: یکی از این مناطق در استان کرمانشاه قرار دارد و بنیاد علوی از شهریور سال 1399 فعالیت خود را در منطقه هدف فیروزآباد این استان آعاز کرده و مشغول خدمات رسانی و محرومیت زدایی در این منطقه است.

وی افزود: این بخش شامل سه دهستان و 236 روستا است که جمعیتی بالا بر 35 هزار نفر را در دل خود جای داده که به لحاظ جمعیتی از برخی شهرستان های استان نیز بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد تومان صرف آبادانی بخش فیروزآباد کرمانشاه شده است

400 میلیارد تومان صرف آبادانی بخش فیروزآباد کرمانشاه شده است