مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:562023-12-21اجتماعي

تشییع لاله بی پلاک در دیار یک هزار شهید مسجدسلیمان+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، آیین تشییع پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در دیار یک هزار شهید مسجدسلیمان برگزار شد.

این برنامه امروز پنج شنبه 30 آذر ماه سال 1402 در زادگاه شهید جاویدالاثر ابراهیم قندعلی مرغان و شهید جاویدالاثر شنبه تاوسه برگزار شد که خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در آن حضور داشتند.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در مسجدسلیمان از مسجد جامع نمره یک آغاز شد و اهالی دیار سردار شهید بهنام محمدی راد و سردار شهید مسلم حاتمی این لاله بی پلاک را تا دروازه های بهشت بدرقه کردند.

جمعی از جوانان و نوجوانان مسجدسیلمانی نیز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام تازه از سفر برگشته شرکت کردند تا از قافله مشایعت کنندگان این لاله بی نشان در دیار شهید سعید کریمی و شهید مهران زرافشان عقب نمانند.

حضور دهه نودی ها نیز در آیین تشییع و بدرقه پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در شهر مسجدسلیمان چشمگیر بود که همراه با خانواده خود در این آیین سراسر نور و معنویت شرکت کردند.

  جمعی از طلاب و روحانیون خوزستانی نیز همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در آیین معنوی تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع لاله بی پلاک در دیار یک هزار شهید مسجدسلیمان+عکس

تشییع لاله بی پلاک در دیار یک هزار شهید مسجدسلیمان+عکس