مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-28سياسي

رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیازمند تعامل و همدلی است


معتقدیم باید با همفکری و مشورت، بیان مسائل، مطالب و دغدغه های واحدهای تولیدی راه حل مناسب برای رفع مشکلات این واحدها در سطح استان ارائه و اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محرم وزیری ظهر امروز در نشست هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه بررسی مسائل و مشکلاتی است که گریبانگیر واحدهای تولیدی استان شده و باید زمینه رفع آنها فراهم شود.

 وزیری با تاکید بر برگزاری مستمر نشست های هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی، عنوان کرد: استاندارد به عنوان بازوی عملیاتی و واحدهای تولیدی بازوی فکری آن هستند.

به گفته وی، تعامل و نگاه استاندارد نسبت به واحدهای تولیدی افقی است و این مهم موجب همفکری بیشتر در راستای رفع دغدغه ها و مشکلات واحدهای تولیدی می شود.

وی افزود: درخواست ما از مدیران واحدهای تولیدی این است که نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری بهتر این نشست ارائه دهند.

مدیرکل استاندارد کردستان عنوان کرد: باید با همفکری و مشورت و بیان مسائل، مطالب و دغدغه های واحدهای تولیدی راه حل مناسب برای رفع مشکلات موجود در این واحدها پیدا کنیم.

وزیری تصریح کرد: به صورت میدانی از واحدهای تولیدی بازدید شده است چرا که با توجه به فعالیت350 واحد تولیدی در زمینه های مختلف در سطح استان این امکان وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیازمند تعامل و همدلی است

رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیازمند تعامل و همدلی است