مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-21اقتصادي

تکلیف بنزین در سال 1403 مشخص شد


وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت بنزین در سال 1403 گفته است: هنوز برنامه هفتم نهایی نشده است، پس از آنکه نهایی شد درباره قیمت بنزین اظهارنظر می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، این روزها و همزمان با بررسی لایحه بودجه در مجلس، گمانه زنی ها درباره قیمت بنزین در سال 1403 داغ شده است؛ به طوری که برخی از تحلیلگران، افزایش قیمت بنزین به دلیل کسری بودجه را اجتناب ناپذیر می دانند و برخی نیز معتقدند به دلیل شرایط اقتصادی و فشار تورمی، دولت به سختی می تواند درباره قیمت بنزین تصمیم بگیرد.

این در شرایطی است که در نیمه آذرماه امسال، سخنرانی احمد وحیدی، وزیر کشور در دانشگاه چمران اهواز درباره مصرف بنزین، قصه بالاتر بودن قیمت آب معدنی از بنزین را دوباره بر سر زبان ها آورد.

او درباره نرخ بنزین گفته بود: در حال حاضر ما نزدیک به 145 میلیون لیتر مصرف بنزین داریم و راهکار این است که باید اقداماتی انجام داد که بنزین به صورت بهینه مصرف و الگوی مصرف بهینه ترویج شود.

وحیدی با بیان اینکه الگوی مصرف بنزین در کشورمان درست نیست، عنوان کرده بود: البته ظرفیت تولید بنزین نیز افزایش یافته و به 120 میلیون لیتر در روز رسیده است و برای انتقال این حجم از بنزین نیز باید از چندین هزار تانکر نفتی در سطح کشور استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف بنزین در سال 1403 مشخص شد

تکلیف بنزین در سال 1403 مشخص شد