مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-25سياسي

تفکر بسیجی اسراییل غاصب را به زانو درآورده است


محور مقاومت با تفکر بسیجی اسراییل غاصب را به زانو درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه بعد از ظهر امروز در همایش بسیجیان مجموعه قضایی اظهار کرد: بسیج به فرمان امام خمینی(ره) برای دفاع از ارزش های انقلاب و حمایت از مستضعفین جهان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه امروز شاخه های شجره طیبه بسیج در ممالک اسلامی مانند عراق، یمن، لبنان، نیجریه، سوریه تشکیل شده است گفت: هرجا مستضعفی وجود دارد برای مقابله با استکبار جهانی عضو بسیج است.

رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه بسیج نماد فداکاری و انجام کارهای ناشدنی است، ادامه داد: امروز در کشور همه کسانی که در حال خدمتگزاری در سنگر مسئولیت خود هستند نیز عنوان بسیجی دارند ولو اینکه سازمان دهی به عنوان فرد بسیجی نداشته باشند زیرا همین خدمت صادقانه به مردم و اسلام نشأت گرفته از روحیه بسیجی است.

وی با اشاره به جشن پیروزی فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی افز ود: همین تفکر بسیجی که نماد آن محور مقاومت بوده اسراییل غاصب را به زانو درآورده، رژیم اشغالگری که تا بن دندان مسلح توسط محور مقاومت زمین گیر شد.

عدالتخواه با بیان اینکه اگر چند روز دیگر جنگ ادامه پیدا می کرد پایتخت های رژیم جعلی نیز تخلیه می شد به همین دلیل مجبور به آتش بس شدند و این برگ زرینی بر افتخارات جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی اسراییل غاصب را به زانو درآورده است

تفکر بسیجی اسراییل غاصب را به زانو درآورده است