مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-25اقتصادي

تصویب 115 طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجا ن غربی گفت: طی امسال 115 طرح کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار: طی امسال 115 طرح کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

وی افزود: این طرح ها در 8 جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست بررسی شده است.

  حمزه لو تصریح کرد: این طرح ها با موضوعات طرح های تولیدی و خدماتی بوده است و اجرای این طرح ها سهم بسزایی در اشتغال آفرینی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تصویب طرح جامع پارک علم و فناوری، پایانه مرکزی و صادراتی محصولات کشاورزی و تصویب توسعه طرح ناحیه صنعتی شماره 2 قره ضیاالدین از طرح های شاخص مصوب شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان است.

حمزه لو افزود: وظیفه کارگروه امور زیربنایی شامل بررسی و ارایه پیشنهاد در زمینه طرح های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین نامه مربوط به استفاده از زمین ها و احداث بنا و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 115 طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی

تصویب 115 طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی