مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-17سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: کمر رژیم صهیونیستی و استکبار در جنگ غزه شکسته است


به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای روحانی گردان ها و دو شهید گمنام تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) و شهدای طلبه مدافع امنیت، - حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: کمر رژیم صهیونیستی و استکبار شکسته است اما باید بدانیم که پیروزی بزرگ تر از این نیز وجود دارد و حیثیت استکبار در افکار عمومی با خون زنان و کودکان غزه خرد شده که پیروزی بزرگ تری بوده است.

به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای روحانی گردان ها و دو شهید گمنام تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) و شهدای طلبه مدافع امنیت، اظهار کرد: این گونه جلسات را برای کسب حیات، معنویت، رشد و تعالی باید غنیمت شمرد.

وی با اشاره به اینکه در سالروز سخت ترین مصیبت در عالم اسلام هستیم، مطرح کرد: امام صادق (ع) فرمودند گرچه کربلا برای ما مصیبت سنگین و بزرگی است، اما سقیفه، آتش زدن درب خانه حضرت زهرا (س) از همه سخت تر بود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در این ایام تمام اهل بیت (ع) عزادار هستند، عنوان کرد: باید ممنون و شاکر خداوند باشیم که ما را عاشق و پیرو اهل بیت (ع) قرار داده است؛ این موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: کمر رژیم صهیونیستی و استکبار در جنگ غزه شکسته است

نماینده ولی فقیه در سپاه: کمر رژیم صهیونیستی و استکبار در جنگ غزه شکسته است