مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-28پزشكي

کادر درمانی بروجرد با کمبود 60 نیروی پرستار مواجه است


رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: کادر درمانی این شهرستان با کمبود 60 نیروی پرستار مواجه است، بروجردی ها رغبتی به پرستار شدن ندارند و در آزمون ها کمتر شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد، محمدرضا امانتچی ظهر امروز در سه شنبه های خبری این شهرستان اظهار کرد: کادر درمانی بروجرد با کمبود 60 نیروی پرستار مواجه است، بروجردی ها رغبتی به پرستار شدن ندارند و در آزمون ها کمتر شرکت می کنند.

  وی با اشاره به کمبود پزشک عمومی در شهرستان بروجرد اظهارداشت: کمبود پزشک عمومی مشکل کشوری است، در توزیع پزشک عمومی اول پزشکان مراکز بهداشتی تقسیم می شوند و  سپس 10 تا 15 درصد برای مراکز درمانی تقسیم می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: در شهرستان بروجرد 9 مرکز بهداشتی شهری و 11 مرکز بهداشتی روستایی پزشک ندارند، در بخش پزشک اورژانس نیز کمبود وجود دارد.

وی گفت: به علت کمبود اعتبارات و پرداخت های کم، پزشکان عمومی تمایلی به کار در شهرستان ندارند و از یک سال گذشته فقط 2 پزشک عمومی جذب شده است.

امانتچی افزود: مسئولان ارشد دولتی باید اقدامی برای جذب پزشکان انجام دهند، تعرفه پزشکان عمومی در مراکز دولتی بسیار ناچیز است و اعتبارات اندک نمی تواند مجموعه شبکه بهداشت و درمان را پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمانی بروجرد با کمبود 60 نیروی پرستار مواجه است

کادر درمانی بروجرد با کمبود 60 نیروی پرستار مواجه است