مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-24سياسي

سد جیرفت، منبع تامین پایدار آب شرب به شهر های جیرفت و عنبرآباد/اجرای پروژه آبرسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی رشیدی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره این شرکت سپس در مصاحبه ای در مورد اهمیت طرح آبرسانی به شهر های جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت گفت: - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به شهر های جیرفت و عنبرآباد و بند انحرافی و کانال انتقال آب نجف آباد گفت: با اجرای پروژه آبرسانی به شهر های جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت آب پایدار در اختیار مردم شهر های جیرفت و عنبرآباد قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی رشیدی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره این شرکت سپس در مصاحبه ای در مورد اهمیت طرح آبرسانی به شهر های جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت گفت: با توجه به بحرانی بودن شرایط کمی و کیفی منابع آب شرب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد، جهت حل این معضل و جلوگیری از تنش های اجتماعی پیش رو و مهاجرت اهالی منطقه، طرح آبرسانی به شهر های جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت به میزان 29.

1 میلیون مترمکعب در سال در دستور کار قرار گرفت، که در صورت تامین اعتبار مناسب، امکان اتمام طرح تا پایان دولت سیزدهم میسر می باشد.

علی رشیدی در ادامه تصریح کرد: قطر لوله خط انتقال از سد جیرفت تا تصفیه خانه آب جیرفت 1000 میلیمتر می باشد و از لوله فولادی و چدنی استفاده می شود که جمعاً حدود 70900 متر خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد جیرفت، منبع تامین پایدار آب شرب به شهر های جیرفت و عنبرآباد/اجرای پروژه آبرسانی

سد جیرفت، منبع تامین پایدار آب شرب به شهر های جیرفت و عنبرآباد/اجرای پروژه آبرسانی