مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-04سياسي

سند تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا چهارم دی ماه امضا می شود


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه امضای سند تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا در چهارم دی ماه و الحاق به این اتحادیه را نقطه عطفی در روابط تجاری با کشورهای عضو توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، شانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی روز یکشنبه  12 آذر ماه 1402 به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد با دستورکار بررسی آخرین وضعیت همکاری های اقتصادی در چارچوب کمیسیون مشترک اقتصادی با کشورهای ارمنستان و عمان و بررسی آخرین وضعیت روابط اقتصادی با سوریه در چارچوب کمیته عالی همکاری های اقتصادی دو کشور در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این نشست معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به اهمیت کمیسیون های مشترک و مرور جوانب مختلف روابط اقتصادی در قالب این کمیسیون ها، پیگیری توافقات حاصل شده در جریان برگزاری کمیسیون ها را عامل رشد و توسعه تجارت خارجی خواند.

در ادامه آخرین وضعیت روابط اقتصادی و تجاری با ارمنستان در حوزه های همکاری های گمرکی، صدور خدمات فنی و مهندسی (ساختمان سازی، جاده سازی، سد سازی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا چهارم دی ماه امضا می شود

سند تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا چهارم دی ماه امضا می شود