مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-21سياسي

مشارکت 15 میلیاردی مردم استان قزوین در پویش «یلدای مهربانی»


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و 526 میلیون تومان در قالب پویش یلدای مهربانی جمع آوری و به محرومان و نیازمندان اهداء شد و امسال نیز جمع آوری کمک برای شب یلدای محرومان آغاز شده است.

- همت امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند تا از مناسبت ها و فرصت های مختلف اجتماعی و فرهنگی برای کمک به محرومان و نیازمندان استفاده کند.

وی ادامه داد: در واقع تلاش می شود تا دست یاریگر مردم در مناسبت های مختلف باشیم و فضایی را فراهم کنیم تا خانواده های نیازمند نیز از این مناسبت ها بی بهره نمانند و زمینه ارتقای شایسته فرهنگی و اجتماعی آنها فراهم شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: سال گذشته مردم نیکوکار در مشارکت برای کمک به نیازمندان در شب یلدا و در قالب پویش یلدای مهربانی بیش از یک میلیارد و 526 میلیون تومان مساعدت کردند.

این مسوول عنوان کرد: در شب یلدای سال جاری هم منتظر کمک های مردمی هستیم که از طریق روش های مختلف حضوری و غیرحضوری دریافت می شود، در روش حضوری دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردمی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 15 میلیاردی مردم استان قزوین در پویش «یلدای مهربانی»

مشارکت 15 میلیاردی مردم استان قزوین در پویش «یلدای مهربانی»