مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-11اقتصادي

موتور توسعه کشور صنعت است/ به دنبال فرصت های جدید رشد اقتصادی هستیم


رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه موتور توسعه کشور بخش صنعت است، نه گردشگری و کشاورزی، گفت: در واقع در آمایش سرزمین به دنبال این هستیم که نقاط تمرکز جمعیت را به نحوی مدیریت کنیم که فرصت های جدید رشد را برای اقتصاد کشور فراهم کنیم.

- رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه: موتور توسعه کشور صنعت است/ به دنبال فرصت های جدید رشد اقتصادی هستیم رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه موتور توسعه کشور بخش صنعت است، نه گردشگری و کشاورزی، گفت: در واقع در آمایش سرزمین به دنبال این هستیم که نقاط تمرکز جمعیت را به نحوی مدیریت کنیم که فرصت های جدید رشد را برای اقتصاد کشور فراهم کنیم.

سید جعفر حسینی در همایش اقتصاد ایران، اصلاح ساختارها، رفع ناترازی ها و نقش آفرینی نوین در عرصه بین الملل که امروز (دوشنبه) با حضور رییس جمهور در اجلاس سران افتتاح شد، اظهار کرد: جایی که تمرکز وجود دارد، بازار وجود دارد و امکان توسعه نیز فراهم است.

وی افزود: سال ها روند بودجه ریزی کشور محل توزیع منابع بوده و نگاه این بوده که اگر منابع را به روستاها ببریم مهاجرت معکوس اتفاق می افتد و مردم از شهرها به روستاها مهاجرت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتور توسعه کشور صنعت است/ به دنبال فرصت های جدید رشد اقتصادی هستیم

موتور توسعه کشور صنعت است/ به دنبال فرصت های جدید رشد اقتصادی هستیم