مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-28سياسي

6000 واحد مسکونی روستایی و شهری در آذربایجان شرقی آماده بهره برداری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مطابق اعلام دستگاه های اجرایی دخیل در امر نهضت ملی مسکن، تعداد 6000 واحد مسکونی در بخش روستایی و شهری استان برای ایام الله دهه فجر آماده بهره برداری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مطابق اعلام دستگاه های اجرایی دخیل در امر نهضت ملی مسکن، تعداد 6000 واحد مسکونی در بخش روستایی و شهری استان برای ایام الله دهه فجر آماده بهره برداری است.

جبار علی ذاکری امروز، 7 آذر در جلسه شورای مسکن استان که در شهرستان بستان آباد برگزار شد، اظهار کرد: تاکید ما بر رساندن این عدد به 9000 واحد مسکونی است که باید با تلاش مضاعف بنیاد مسکن استان و بالابردن راندمان کاری، این امر تحقق یابد.

وی افزود: 28 هکتار زمین ملی در روستاهای هلان و خیرآباد شهرستان بستان آباد شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته که در حال الحاق شدن به محدوده شهر بستان آباد است تا در اسرع وقت به ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت اعطا شود.

وی گفت: حدود 1150 واحد زمین در استان در اختیار ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت قرار گرفته که پیش بینی می شود تا بهمن ماه، 2000 واحد دیگر آماده سازی شده و تحویل متقاضیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 واحد مسکونی روستایی و شهری در آذربایجان شرقی آماده بهره برداری است

6000 واحد مسکونی روستایی و شهری در آذربایجان شرقی آماده بهره برداری است