مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-11فرهنگي

فقط به یک ضلع از این هنر سنتی توجه کرده ایم


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی با بیان اینکه به جای چیستی به چرایی پژوهش توجه کنیم، گفت: باید سوالات عمیق تری داشته باشیم و اگر این سوالات عمیق احصا نشوند نمی توانیم به دستاوردهای موثری برسیم.

- معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی با بیان اینکه به جای چیستی به چرایی پژوهش توجه کنیم، گفت: باید سوالات عمیق تری داشته باشیم و اگر این سوالات عمیق احصا نشوند نمی توانیم به دستاوردهای موثری برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی در نشست پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی که صبح امروز دوشنبه 20 آذرماه 1402 در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه توصیف گام اول رسیدن به توضیح، تشریح و تحلیل است، گفت: گاهی به نظر می رسد فقط در مرحله توصیف می مانیم و نتیجه بخش هم نیست.

او با اشاره به ضرورت تغییر نگاه به حوزه پژوهش، ادامه داد: باید نگاهمان را نسبت به پژوهش متفاوت کنیم و از پژوهش های کتابخانه ای تبدیل به پژوهش های گسترده و چند ساختی شویم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی با بیان اینکه به مفاهمه نیاز داریم، گفت: اگر مفاهمه در لایه های مختلف و تک نقطه ها شکل نگیرد نمی توانیم در نهایت هم مفاهمه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط به یک ضلع از این هنر سنتی توجه کرده ایم

فقط به یک ضلع از این هنر سنتی توجه کرده ایم