مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-10سياسي

پاسخ به سوالاتی درباره تعیین تکلیف اسناد عادی و قولنامه ای


سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون قوانین مجلس و یک کارشناس مسکن به سوالاتی درباره تعیین تکلیف اسناد عادی و قولنامه ای پاسخ دادند.

- سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون قوانین مجلس و یک کارشناس مسکن به سوالاتی درباره تعیین تکلیف اسناد عادی و قولنامه ای پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گام های جدید در بی اعتباری معاملات قولنامه ای و تعیین تکلیف اسناد عادی در طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول با حضور معاون امور املاک و سخنگوی سازمان ثبت و معاون قوانین مجلس در برنامه میز اقتصاد شبکه خبر بررسی شد.

صفدر کشاورز معاون امور املاک و کاداستر و سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس و فرهاد بیضایی کارشناس مسکن، در برنامه میز اقتصاد شنبه 18 آذر 1402 به تشریح گام های جدید در تعیین تکلیف اسناد عادی و قولنامه ای پرداختند.

مجری: اگر قانون بی اعتباری اسناد قولنامه ای اجرایی شود، دسترسی مشاوران املاک به سازمان ثبت برای این که قراردادها آن جا ثبت و ضبط شود فراهم خواهد شد.

این اتفاقی است که خیلی دیر نیست و از آن خیلی فاصله ای نداریم، خبری است که بعد از تصویب اگر اشتباه نکنم ماده یک این قانون در مجمع بود که منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به سوالاتی درباره تعیین تکلیف اسناد عادی و قولنامه ای

پاسخ به سوالاتی درباره تعیین تکلیف اسناد عادی و قولنامه ای