مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-17اقتصادي

فصل جدید کشاورزی مدرن در فارس با همکاری نماینده کشور چین


مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس گفت: کشاورزی هوشمند به عنوان یک رویکرد نوآورانه و قدرتمند در عرصه کشاورزی با استفاده از تکنولوژی های هوشمند عامل بهره وری بیشتر در کشاورزی و عاملی برای حفظ محیط زیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی خادمی در دیدار هیئت کارشناسی شرکت چینی Hiuda که توسعه دهنده  قطعات مدرن کشاورزی است،  بیان کرد: دو شاخصه اساسی و کلیدی که حاکمیت ایران و چین تعقیب می کنند نخست پیگیری امور علوم دانش بنیان، دانش های تک و توسعه تکنولوژی و دیگری مشارکت جوانان در حاکمیت و سیاست گزاری کلان است که میانگین سنی جوان هیئت مذاکره کننده اقتصادی چین موید این موضوع است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس با یادآوری این که فارس از حیث منابع انسانی، طبیعی و عقبه تاریخی به مثابه ایران کوچک است، اضافه کرد: فارس یک تمدن غنی و دیرینه محسوب می شود و انتخاب این شرکت کاملاً درست و سنجیده بوده است.

خادمی ابراز امیدواری کرد: ارزیابی ما از استمرار تعاملات دو شرکت به عنوان کارگزار حاکمیت کاملاً مثبت و سازنده است.

وی مثلت کسب و کار را مدیریت زمان، هزینه و کیفیت دانست و ابراز داشت: در این مشارکت، مولفه های مذکور کاملاً ملموس و دیده شده است که نقطه قوت این دیپلماسی اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید کشاورزی مدرن در فارس با همکاری نماینده کشور چین

فصل جدید کشاورزی مدرن در فارس با همکاری نماینده کشور چین