مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-14اجتماعي

تحقق سند تحول آموزش و پرورش کمک به تحقق آرمان های انقلاب است


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین به دنبال پرورش انسان های وارسته و دارای استقلال فکری، مالی و بصیر است، گفت: تاکید ما بر ترویج و پیاده سازی واقعی این سند به دلیل توجه این سند به تربیت اسلامی است و تحقق این سند کمک به تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا مرادصحرایی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه سراسری طلاب و روحانیون مدیر در آموزش و پرورش که در سالن همایش های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در یک جنگ شناختی بسیار پیچیده قرار داریم.

وی اضافه کرد: هر آنچه در رابطه با آخرالزمان گفته شده است را امروز شاهد آن هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با گفتمانی متفاوت مسیر دنیا را تغییر داده است، مطرح کرد: حرف جدید انقلاب اسلامی مبتنی بر فطرت انسان، آزادی، رهایی و قرارگرفتن در مسیر الهی است.

وی با بیان اینکه تمام آزادگان جهان با این حرف جدید بیدار شده اند، عنوان کرد: در این جنگ گفتمانی یک طرف انقلاب اسلامی و یک طرف شیطان و یاران او هستند.

مرادصحرایی با اشاره به اینکه نظام آموزش و پرورش کشور نیز باید بر همین مبنا کار کند، خاطرنشان کرد: مکان ترویج حرف و گفتمان جدید انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق سند تحول آموزش و پرورش کمک به تحقق آرمان های انقلاب است

تحقق سند تحول آموزش و پرورش کمک به تحقق آرمان های انقلاب است