مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-24سياسي

مظلوم کشی در غزه شعار حقوق بشری غرب را زیر سؤال برد


با کودک کشی و مظلوم کشی در غزه، شعار حقوق بشری آمریکا و اروپا زیر سؤال رفت و این مستکبران به ندای مردم سرزمین خودشان در رابطه با فلسطین توجه نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف شب پنج شنبه در بیستمین یادواره 14 شهید منطقه رستمرود این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب برگزاری یادواره شهدا، نام بردن شهدا، تولید آثار فرهنگی برای نشر و نشر یاد شهدا و چاپ آثارشان کمتر از شهادت نیست.

وی با اعلام اینکه شهدا زنده اند و ما در محضر آنها هستیم، افزود: آنها جان شان را در راه اسلام با خداوند معامله کردند و این حرکت ارزشمند سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با بیان اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب، دین اسلام را به عرصه سیاسی و اجتماعی زندگی مردم وارد کردند، یادآور شد: امام امت برای همه دنیا دین را به زندگی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آنها آورد و این مهم شاهکاری است که امام (ره) با استقامت و پایمردی به ملت ایران هدیه کردند.

شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه  وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی این مسیر درست و صحیح را به خوبی ادامه داده و روز به روز بر شعاع گسترش پیام انقلاب اسلامی افزوده می شود، تصریح کرد: همه مردم کشورهای جهان به میزان توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلوم کشی در غزه شعار حقوق بشری غرب را زیر سؤال برد

مظلوم کشی در غزه شعار حقوق بشری غرب را زیر سؤال برد