مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-13سياسي

ثبت نام قطعی 1300 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان از ثبت نام قطعی یک هزار و 300 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان از ثبت نام قطعی یک هزار و 300 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی خبر داد.

صمد عزیزی در اولین نشست تخصصی بررسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با عنوان انتخابات یا انتصابات در دانشگاه تبریز اظهار کرد: همانطور که شرکت در انتخابات حق مردم است، دفاع از قانون نیز حق مردم می باشد و ما پاسخگوی عملکرد خود هستیم.

وی در تشریح بحث اعتقاد و التزام عملی به اسلام که یکی از دلایل عدم احراز صلاحیت داوطلبان به شمار می رود، اظهار کرد: منظور ما از این بحث، صرف مسلمان بودن یا نبودن فرد نیست بلکه التزام عملی به این معنی است که یک فرد زمانی به صورت عملی به اسلام معتقد است که به اصول، فروع و احکام اسلام معتقد باشد و قانون نیز التزام عملی را جزو شرایط داوطلبان قرار داده است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان آذربایجان شرقی در واکنش به اینکه علت رد صلاحیت داوطلبان اعلام نمی شود، گفت: ما براساس تحقیقات محلی و همچنین استعلام از مراجع امنیتی، به مواردی دست پیدا می کنیم که موجب عدم احراز صلاحیت داوطلبان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 1300 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی

ثبت نام قطعی 1300 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی