مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-09بين الملل

اعلام آمادگی مزدوران امارات در یمن برای کمک به تل آویو


نظامیان «شورای انتقالی جنوب» یمن -وابسته به امارات- گفتند که آماده اند امنیت کشتیهای اسراییلی را در مقابل حملات نیروهای انصارالله تأمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد النقیب سخنگوی رسمی نظامیان شورای انتقالی جنوب یمن -وابسته به امارات- به بهانه تأمین امنیت حمل ونقل دریایی، برای حمایت از رژیم صهیونیستی به صورت ضمنی اعلام آمادگی کرد.

با آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی، نیروهای انصارالله یمن چند کشتی اسراییلی را در آبهای منطقه ای این کشور توقیف و تأکید کردند که این اقدام، در حمایت از مردم غزه است  تا زمان توقف حملات صهیونیستها، این اقدامات ادامه خواهد داشت.

شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از النقیب گزارش داد: نیروهای مسلح جنوب آماده هستند ضمن پذیرش مسئولیت خود، نقش کلیدی در حمایت از امنیت و ثبات گذرگاههای دریایی باب المندب و خلیج عدن داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شورای انتقالی حاضر است با کمک شرکای منطقه ای و بین المللی این اقدام را انجام دهد، مدعی شد، جنوب یمن آماده است در هر ائتلاف بین المللی که مخصوص امنیت منطقه و حمل و نقل دریایی باشد، باید جنوب [یمن] یک شریک اصلی باشد .

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم شامگاه امروز خبر داد که این کشور اجازه نخواهد داد کشتیهایی که عازم فلسطین اشغالی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مزدوران امارات در یمن برای کمک به تل آویو

اعلام آمادگی مزدوران امارات در یمن برای کمک به تل آویو