مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-21اقتصادي

پرداخت بیش از 1000 میلیارد ریالی بیمه سلامت به بیمارستان های دولتی دانشگاهی مازندران


مدیرکل بیمه سلامت مازندران از پرداخت بیش از 1000 میلیارد ریال به بیمارستان های دولتی دانشگاهی استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بیمه سلامت مازندران از پرداخت بیش از 1000 میلیارد ریال به بیمارستان های دولتی دانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین جلاهی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و تخصیص منابع به منظور پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان، بیش از 1000 میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان های دولتی دانشگاهی استان پرداخت شد.

وی ابراز امیدواری کرد: سازمان بیمه سلامت روال منطقی و تا حدودی قابل قبول را در پرداخت مطالبات بخش های دولتی و خصوصی در حوزه های بستری و سرپایی در پیش گرفته که بر این اساس بیش از 1000 میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان های دولتی دانشگاهی پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران یادآور شد: این پرداخت ها موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مراکز ارائه دهنده خدمات و قاعدتاً به تبع آن رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی را سبب خواهد شد.

دکتر حسین جلاهی با اشاره به هزینه حدود 17000 میلیارد ریالی بیمه سلامت برای درمان بیمه شدگان استان در سال 1401 افزود: بیش از 2 هزار و 760 موسسه درمانی سطح استان با این اداره کل طرف قرارداد هستند که به 43 درصد از جمعیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 1000 میلیارد ریالی بیمه سلامت به بیمارستان های دولتی دانشگاهی مازندران

پرداخت بیش از 1000 میلیارد ریالی بیمه سلامت به بیمارستان های دولتی دانشگاهی مازندران