مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 02:152023-12-06اقتصادي

آغاز طرح توسعه 130 هکتاری شهرک صنعتی سفیدرود رشت


در صورت تصویب کمیسیون ماده 21 و مساعدت استاندار گیلان، طرح توسعه 130 هکتاری شهرک صنعتی سفیدرود رشت کلید خواهد خورد.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر صمت گفت: در صورت تصویب کمیسیون ماده 21 و مساعدت استاندار گیلان، طرح توسعه 130 هکتاری شهرک صنعتی سفیدرود رشت کلید خواهد خورد.

فرشاد مقیمی، 15 آذرماه در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: وظیفه ما در دولت سیاستگذاری و هدایت است و به جای اینکه به فکر پرداخت تسهیلات باشیم، می توانیم با واگذاری صنایع راکد و یا ضعیف به سرمایه گذارهای قوی با سرعت بیشتری و با امکانات موجود در جهت رشد تولید و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال گام برداریم.

وی با بیان اینکه سیاست نوسازی و بازسازی صنایع از اهداف مهم دولت سیزدهم و وزارت صمت است، افزود: در جریان سفر به گیلان از هفت سرمایه گذار که با تملک واحدهای راکد آنها را احیا نموده بودند، تقدیر نمودیم و این سیاست را دنبال می کنیم.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه هم اکنون فهرست واحدهای نوسازی و بازسازی شده در گیلان احصا شده و موجود است، گفت: بخشی از این بازسازی از طریق تفاهم نامه ای با صندوق ملی محیط زیست انجام و بخش دیگری از طریق صندوق ماشین آلات تامین می شود؛ صندوق ملی محیط زیست تسهیلاتی را در اختیار واحدهای ماشین سازی داخلی قرار می دهد تا ماشین آلات واحدهای صنعتی را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح توسعه 130 هکتاری شهرک صنعتی سفیدرود رشت

آغاز طرح توسعه 130 هکتاری شهرک صنعتی سفیدرود رشت