مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-20بين الملل

سکته صهیونیست ها در آمریکا


نتایج یک نظرسنجی توسط دانشگاه هاروارد نشان می دهد که اکثریت 51 درصد از آمریکایی های 18 تا 24 ساله بر این باورند که آنچه مقاومت فلسطین در 7 اکتبر در مواجهه باجنایات مستمر رژیم اشغالگر قدس انجام داد، - نتایج یک نظرسنجی توسط دانشگاه هاروارد نشان می دهد که اکثریت 51 درصد از آمریکایی های 18 تا 24 ساله بر این باورند که آنچه مقاومت فلسطین در 7 اکتبر در مواجهه باجنایات مستمر رژیم اشغالگر قدس انجام داد، یک نتیجه طبیعی و موجه به خاطر بی عدالتی در حق فلسطینیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنیف غفاری در یادداشتی با این مقدمه نوشت: این نظرسنجی، مورد توجه بسیاری از محافل آینده پژوهی در اراضی اشغالی و غرب قرار گرفته است.

خروجی این نظرسنجی مشخص است؛ لابی های صهیونیستی در آمریکا به رغم سلطه بر هر دوحزب دموکرات و جمهوریخواه و رسانه های آنها، قدرت دستکاری و مهندسی ذهنی نسل جدید این کشور در قبال بحران فلسطین را از دست داده اند.

همان گونه که نسل جدید غرب نسبت به نسل های گذشته، کمتر تحت تاثیر بازی مظلوم سازی غرب نسبت به موجودیت و عملکرد رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته است، این روند در آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

در اینجا، بار دیگر باید روی پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در جنگ ترکیبی با دشمن صهیونیستی متمرکز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکته صهیونیست ها در آمریکا

سکته صهیونیست ها در آمریکا