مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-21اقتصادي

وزیر اقتصاد: جبران ناترازی آب و برق گلستان ضروری است


استان گلستان به جهت ناترازی تولید و مصرف آب و برق، از کمبود زیرساخت های اقتصادی شدیدی رنج می برد که در راستای توجه به رونق تولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، احسان خاندوزی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان در علی آبادکتول بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم ناترازی آب و برق گلستان بسیار نگران کننده بود که در این دولت برای جبران این ناترازی طرح های خوبی در دست اجرا است.

خاندوزی افزود: منطقه آزاد اینچه برون یک نمونه از نیاز زیر ساخت اقتصادی گلستان به سرمایه گذاری نیروگاه برق است و جبران این ناترازی در ایجاد اشتغال پایدار گلستان اثر گذار است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه میانگین بیکاری استان گلستان بالاتر از میانگین کشوری است توسعه زیرساخت های آب و برق برای این استان باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

خاندوزی با اشاره به اینکه بانک توسعه اسلامی تمام پروژه های خود در ایران را متوقف کرده بود، ادامه داد: با رایزنی دولت سیزدهم و گره گشایی از مشکلات پیش زمینه آغاز سرمایه گذاری این بانک فراهم شد.

همچنین وزیر اقتصاد معتقد است که سفر هیات دولت به استان گلستان، سرعت طرح های عمرانی و زیرساختی این استان را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: جبران ناترازی آب و برق گلستان ضروری است

وزیر اقتصاد: جبران ناترازی آب و برق گلستان ضروری است