مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-28ورزشي

اولین آکادمی تخصصی استعدادیابی ورزشی جنوب کشور در شیراز افتتاح شد


آکادمی تخصصی استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان شیراز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، رییس هیأت ورزش های همگانی استان و جمعی دیگر از مدیران و متخصصان حوزه ورزش در شیراز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  آکادمی تخصصی استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان شیراز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، رییس هیأت ورزش های همگانی  و جمعی دیگر از مدیران و متخصصان حوزه ورزش در شیراز افتتاح شد.

قاسم علی پور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در این مراسم با تاکید بر اینکه ورزش یکی از بخش های مهم زندگی ما محسوب می شود، گفت: اقدامات حوزه ورزش باید بر مبنای علم و فناوری روز دنیا باشد که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح یکی از مراکز استعدادیابی در این حیطه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه فرآیند توسعه در ورزش باید نه تنها در سنین پایین بلکه افراد کهنسال هم مورد توجه قرار داشته باشد، ادامه داد: کودکان و نوجوانان از سنین پایه می توانند با بکارگیری و دریافت خدمات مراکز تخصصی نسبت به طی کردن مسیر قهرمانی موفق تر عمل کنند.

علی پور خواستاز ارائه اینگونه خدمات ورزشی به نسبت آسیب های موجود جسمی در سنین مختلف جامعه تاکید کرد و اعلام کرد: ارائه این خدمات با همکاری آموزش و پرورش به دانش آموزان زمینه ساز کمک به کودکان و نوجوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آکادمی تخصصی استعدادیابی ورزشی جنوب کشور در شیراز افتتاح شد

اولین آکادمی تخصصی استعدادیابی ورزشی جنوب کشور در شیراز افتتاح شد