مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 09:412023-12-01اجتماعي

آبگرفتگی 35 واحد مسکونی در طغیان رودخانه بابلرود


حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره خسارت و دلیل سیلاب در استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تجاوز به حریم رودخانه ها مهم ترین عامل طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در مازندران است.

وی افزود: شاهد بارش های رگباری حوزه بالادست بابل بودیم؛  به طوری که میانگین سه چهار ساعت بارش به میزان بارش یک سال برخی از استان های کشور بود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: شاهد طغیان رودخانه کاری رود به واسطه تصرف در بستر رودخانه و حجم بارش در سازه های تقاطعی غیراستاندارد بودیم.

محمدی اضافه کرد: شاهد تغییر مسیر سیلاب به روستای بالا احمد و آب گرفتگی 35 منزل مسکونی بودیم که در اولین فرصت نسبت به اعزام ماشین آلات و ادوات در بحث لایروبی و پاک سازی دهانه پل اقدام شد.

وی با اعلام اینکه عدم لایروبی در برخی مقاطع به نوعی گره سیلی ایجاد کرد، تصریح کرد: در حال حاضر لایروبی رودخانه کاری رود در اولویت قرار گرفت.

محمدی با اعلام اینکه  تجاوز به بستر رودخانه عقلانی نیست، گفت:  آزادسازی حریم و بستر رودخانه در اولویت قرار گیرد و هم مردم و هم شوراها در این راستا مکلف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی 35 واحد مسکونی در طغیان رودخانه بابلرود

آبگرفتگی 35 واحد مسکونی در طغیان رودخانه بابلرود