مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-01سياسي

تکذیب استفاده کرباسچی از خودروی ضدگلوله


غلامحسین کرباسچی ادعای نمایشگاه شهر آفتاب در خصوص استفاده از ماشین ضد گلوله در دوران سمت شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت: حتی آن مسئولانی که خودرو ضد گلوله داشتند هم به توصیه حفاظت سپاه پاسداران از این خودروها استفاده می کردند و این خودروهای تشکیلاتی بوده است نه شخصی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، هم میهن نوشت: غلامحسین کرباسچی ادعای نمایشگاه شهر آفتاب در خصوص استفاده از ماشین ضد گلوله در دوران سمت شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت: حتی آن مسئولانی که خودرو ضد گلوله داشتند هم به توصیه حفاظت سپاه پاسداران از این خودروها استفاده می کردند و این خودروهای تشکیلاتی بوده است نه شخصی.

در ادامه مطلب هم میهن آمده است: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، در حالت خوشبینانه به اشتباه یک خودرو ضد گلوله جیپ را به نمایش گذاشته و مدعی شده که این خودرو متعلق به غلامحسین کرباسچی نهمین شهردار تهران است.

درحالی که این موضوع کذب و کاملا نادرست است.

غلامحسین کرباسچی در دورانی که شهردار تهران بود، هیچ وقت خودرو ضد گلوله نداشته است و مشخص نیست نمایشگاه شهر آفتاب به چه دلیل این اقدام نابخردانه، نابجا و ناصواب را انجام داده است در میان مردم معروف است کرباسچی در دورانی که شهردار بود، برخی از شب ها با موتورسیکلت در خیابان های تهران تردد می کرد و بر کار شهردار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب استفاده کرباسچی از خودروی ضدگلوله

تکذیب استفاده کرباسچی از خودروی ضدگلوله