مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 01:252023-11-29سياسي

مرکز مهارت آموزی در محیط کار واقعی در قم افتتاح شد


مرکز مهارت آموزی در محیط کار واقعی ویژه انجمن صنفی قهوه سرا و کافی شاپ ها با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجتبی نوروزی معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در این مراسم با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای مهارت است، اظهار کرد: در کشورهای پیشرفته امر مهارت و مهارت آموزی در فرهنگ جامعه و سیاست های کلان دولت ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه شاهد خلا توجه به مهارت هم در بحث فرهنگ و هم در بحث سیاست گذاری هستیم، مطرح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در این عرصه اقدامات متعددی را پیش می برد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه 660 مرکز دولتی در سطح کشور داریم، عنوان کرد: این 660 مرکز دولتی به 19 گروه هدف شامل اقشار مختلف جامعه خدمات می دهند.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم کشور به توسعه یافتگی لازم دست پیدا کند و از بیکاری نجات پیدا کند باید به سمت آموزش حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: آموزش پیش نیاز مهارت است و با کسب مهارت بیکاری ازبین خواهد رفت.

نوروزی با اشاره به اینکه با تعامل و همکاری می توانیم افزایش مشارکت را در جامعه داشته باشیم، تصریح کرد: امروز جوانان ما نیازمند آموزش های مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مهارت آموزی در محیط کار واقعی در قم افتتاح شد

مرکز مهارت آموزی در محیط کار واقعی در قم افتتاح شد