مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-20سياسي

5605 زندانی بدهکار مالی از بند رهایی یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید اسدالله جولایی، با تقدیر از همراهی اقشار مختلف اجتماعی در راستای مساعدت از زندانیان جرایم غیرعمد اظهار کرد: - رییس هیات امنا ستاد دیه کشور گفت: به همت خیرین کشور، از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال جاری، 5605 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه غیرعمد از بند رهایی یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید اسدالله جولایی، با تقدیر از همراهی اقشار مختلف اجتماعی در راستای مساعدت از زندانیان جرایم غیرعمد اظهار کرد: در 8 ماهه نخست سال 256 زن و 5349 مرد که بابت ارتکاب جرایم غیرعمد و متحمل شدن به پرداخت خسارات جانی و مالی ناشی از وقوع تصادفات رانندگی یا سوانح کارگاهی با رقم بدهی بالغ بر 7،800 میلیارد تومان روانه زندان ها شده بودند از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند که این آمار در مقایسه با تعداد آزادی های صورت گرفته در هشت ماهه سال 1401 رشد 18 درصدی دارد.

وی گفت: به همت خیرین کشور، از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال جاری تعداد 5605 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه غیرعمد از بند رهایی یافته اند.

جولایی با اشاره به ماهیت مردمی این نهاد حمایتی در پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان ها و آزادی بدهکاران غیر بزهکار، گفت: ستاد دیه با جلب کمک های مردمی در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5605 زندانی بدهکار مالی از بند رهایی یافتند

5605 زندانی بدهکار مالی از بند رهایی یافتند