مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-19بين الملل

شمار تلفات ارتش اسراییل افسر مسئول نگهداری اجساد ارتش را دچار سکته کرد


تایمز آو اسراییل در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، افسر مسئول سامان دادن به جنازه نظامیان ارتش اسراییل که در نوار غزه (به هلاکت رسیده اند) خود نیز تا آستانه پیوستن به آنها پیش رفت.

- تایمز آو اسراییل در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، افسر مسئول سامان دادن به جنازه نظامیان ارتش اسراییل که در نوار غزه (به هلاکت رسیده اند) خود نیز تا آستانه پیوستن به آنها پیش رفت.

افسر مسئول سامان دادن به اجساد نظامیان اسراییل به دلیل شمار زیاد کشته ها و شرایط این اجساد دچار حمله قلبی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه عبری خبرگزاری تسنیم، تایمز آو اسراییل در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، افسر مسئول سامان دادن به جنازه نظامیان ارتش اسراییل که در نوار غزه (به هلاکت رسیده اند) خود نیز تا آستانه پیوستن به آنها پیش رفت.

به نوشته این رسانه سروان احتیاط سیوان سیکالی بن ذکری به دلیل فشار زیاد کاری و روحی وروانی دچار حمله قلبی شده و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

به نوشته این رسانه صهیونیستی، افسر مذکور که از روز 8 اکتبر به خدمت احتیاط فرا خوانده شده بود، مسئولیت اعلام خبر هلاکت نظامی اسراییلی به خانواده اش و ترتیب دادن برنامه تشییع جنازه نظامیان را به وی واگذار شد اما به دلیل کثرت این فعالیت ها و تعداد زیاد کشته ها دچار مشکلات قلبی شده و با علایم سکته قلبی به بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار تلفات ارتش اسراییل افسر مسئول نگهداری اجساد ارتش را دچار سکته کرد

شمار تلفات ارتش اسراییل افسر مسئول نگهداری اجساد ارتش را دچار سکته کرد