مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-13پزشكي

ایجاد 30 آشپزخانه کاملا صنعتی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از افزایش 8 درصدی تعداد سلف و غذاخوری های دانشگاه های علوم پزشکی طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد از 215 مورد در سال 1400، - مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از افزایش 8 درصدی تعداد سلف و غذاخوری های دانشگاه های علوم پزشکی طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد از 215 مورد در سال 1400، اکنون به 240 مورد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد بنار با اشاره به افزایش 8 درصدی تعداد سلف و غذاخوری های دانشگاه های علوم پزشکی طی دو سال گذشته گفت: همچنین به لحاظ مساحت سالن های غذاخوری، شاهد رشد چشمگیری بودیم و به رشد 3.

5 درصدی در سال جاری رسیدیم و به لحاظ ظرفیت به رشد 18.

5 درصدی دست یافته ایم.

وی افزود: ظرفیت مجموعه سالن های غذاخوری دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی از سال 1400 که حدود 45 هزار مربع بوده، در سالجاری به حدود 54 هزار مترمربع رسیده و درحال حاضر در سطح دانشگاه های علوم پزشکی دارای 83 آشپزخانه و محل طبخ غذا هستیم که از این تعداد 30 آشپزخانه کاملا صنعتی، 42 آشپزخانه نیمه صنعتی و 7 مورد به سمت صنعتی سازی پیش می رود.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: موضوعات مربوط به غذای سالم و وعده غذایی سبز را در دستور کار داریم و موضوعات مزاج شناسی را در برنامه کاری قرار داده ایم واز دانشگاه ها خواسته شده نسبت به این موارد توجه و دقت کافی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 30 آشپزخانه کاملا صنعتی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی

ایجاد 30 آشپزخانه کاملا صنعتی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی