مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-15ورزشي

کاهش آسیب دیدگی کشتی گیران مازندرانی برنامه جدی ما است


پیگیر برنامه های علمی و مبتنی بر متدهای روز دنیا هستیم که کشتی گیران مازندرانی کمتر دچار آسیب دیدگی شوند.

- ایسنا/مازندران رییس موفق هیات کشتی مازندران گفت: پیگیر برنامه های علمی و مبتنی بر متدهای روز دنیا هستیم که کشتی گیران مازندرانی کمتر دچار آسیب دیدگی شوند.

امید شایگان در حاشیه آخرین و سومین روز از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور که در سالن سید رسول حسینی در حال برگزاری است در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این مهم در دستور کار کادر فنی تیم های کشتی مازندران قرار دارد که در این راستا ما در کشتی فرنگی تجربه خوبی داریم و از همه بزرگان حوزه بدنسازی و فنی کشتی دنیا کمک خواهیم گرفت.

وی گفت : نگران وضعیت آسیب دیدگی حسن یزدانی و کامران قاسم پور نیستیم چرا که پیگیر درمان این دو قهرمان کشتی جهان هستیم و با پزشکان متخصص مذاکراتی داشتیم حسن یزدانی به المپیک خواهد رسید و کامران قاسم پور هم به بهبودی کامل نزدیک شده است انشاالله روند درمان این دو قهرمان ارزنده کشتی به خوبی طی می شود.

در ادامه عباد دلیری رییس اداره ورزش جوانان شهرستان ساری نیز با اشاره به اینکه، مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی کشور با نظم خاصی برگزار شد، خاطرنشان کرد: کشتی گیران ساروی فراتر از انتظار ظاهر شدند چرا که تاکنون دو فینالیست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب دیدگی کشتی گیران مازندرانی برنامه جدی ما است

کاهش آسیب دیدگی کشتی گیران مازندرانی برنامه جدی ما است