مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:012023-12-11سياسي

فرمانده نیروی زمینی سپاه: همچنان عناصری از داعش در استان دیاله عراق حضور دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قصرشیرین، سردار محمد پاکپور عصر امروز در حاشیه رزمایش نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رزمایش امنیتی که توسط قرارگاه نجف اشرف برگزار شده یکی از رزمایش های نیروی زمینی سپاه در سال 1402 است، اظهار داشت: این رزمایش بیشتر در بعد امنیتی برگزار شده است و یکی از مأموریت های اساسی قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور دفاع از مرزها، تأمین امنیت مرزها و شهرهای غرب کشور است.

وی افزود: سال گذشته عناصر داعش در منطقه ازگله ورود پیدا کردند و قرارگاه نجف با آن ها درگیر شد و 21 نفر از آن ها به هلاکت رسیدند یا دستگیر شدند.

سردار پاکپور گفت: در همسایگی ما استان دیاله عراق قرار دارد که همچنان عناصری از داعش در آن حضور دارند و به طور قطع باید آمادگی های لازم را داشته باشیم که خدای ناخواسته اگر حرکتی از طرف گروهک های تکفیری صورت بگیرد این آمادگی در یگان های ما در غرب کشور وجود داشته باشد که بتوانند هر حرکتی را در نطفه خفه کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این رزمایش جزو برنامه های رزمایش های اصلی نیروی زمینی سپاه در سال 1402 بود و در عین حال یکی از اهداف آن آمادگی نیروها در مقابل تهدیدات احتمالی گروهک ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: همچنان عناصری از داعش در استان دیاله عراق حضور دارند

فرمانده نیروی زمینی سپاه: همچنان عناصری از داعش در استان دیاله عراق حضور دارند