مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-25بين الملل

یک بام و دو هوای بایدن درباره «شرط گذاری» برای کمک به رژیم صهیونیستی


رییس جمهور آمریکا در حالی ایده دموکرات های مترقی مبنی بر«شرط گذاری» ارائه کمک به رژیم صهیونیستی را ارزشمند می خواند که همچنان اعتقاد دارد که اجرای این ایده در شرایط فعلی به ضرر واشنگتن تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جوبایدن رییس جمهور آمریکا ایده مطرح شده از سوی منتقدان درون حزبی خود را مبنی بر تعیین شرایط خاص جهت کمک به رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ این رژیم با حماس در غزه ارزشمند خواند.

با این حال بایدن در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت آتش بس چهار روزه در جنگ برای آزادی 50 تن از اسرای رژیم صهیونیستی نزد حماس، به این موضوع اشاره کرد که اجرای پیشنهاد شرط گذاری جهت ارائه کمک نظامی به تل آویو در شرایط فعلی می تواند، روند دیپلماسی این کشور را مختل کند.

بایدن با اشاره به اجرای طرح آتش بس موقت و تبادل اسرای حماس و رژیم صهیونیستی در این رابطه عنوان کرد که من فکر می کنم که این تفکر ایده ارزشمندی است اما فکر نمی کنم که اگر با آن شروع می کردیم به جایی که امروز هستیم، می رسیدیم.

وی افزود پیشنهاد مذکور را باید در برهه زمانی دیگری اجرایی کرد.

اظهارات بایدن در شرایطی مطرح می شود که وی تحت شدید فشار گروهی از دموکرات های مترقی قرار گرفته است که از دولت وی به دلیل حمایت های قاطعانه اش از رژیم صهیونیستی در جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای بایدن درباره «شرط گذاری» برای کمک به رژیم صهیونیستی

یک بام و دو هوای بایدن درباره «شرط گذاری» برای کمک به رژیم صهیونیستی