مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-15سياسي

حراست از کیان ایران اسلامی، هدف مشترک همه نیروهای مسلح است


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان عزیز فراجا در حمله تروریستی راسک، خطاب به مادران این شهدا گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در پیامی خطاب به سردار ابراهیمی فرماندهی فراجای استان قزوین اظهار کرد: حفاظت از مرزهای معنوی و جغرافیایی قرارگاه حسین بی علی علیه السلام، خطوط قرمز نیروهای مسلح می باشد.

فراجای عزیز شهیدان به عرش نشسته شما سند افتخار این روزهای ایران اسلامی هستند؛ ایرانی که یکپارچه در ماتم مادر، سیاه پوش است و مادران ایران، مادرانه فرزندان شان را آماده برای برپایی مجالس فاطمی کرده بودند.

11 مادر شهیدان امروز فراجای عزیز ضجه ها و دلتنگی های مادرانه خود را جهانی کردند و فرزندانشان سند افتخار استمرار پهلو شکسته کوچه هاشمی تا راسک عزیز هستند.

اینجانب و رزمندگان سپاه حضرت سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان عزیز فراجا در راسک و همشهری عزیزمان شهید احسان بابایی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های صبور و مقاومشان اعلام می کنیم و در کنار شما و همراه شما راه پر فروغشان را با افتخار ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از کیان ایران اسلامی، هدف مشترک همه نیروهای مسلح است

حراست از کیان ایران اسلامی، هدف مشترک همه نیروهای مسلح است